Wielkiego początki...


Witaj na moim blogu.
Jeżeli to czytasz, to albo czegoś szukasz, albo wszedłeś tu z nudów, bądź coś Cię w nim zainteresowało.
W sumie to nie wiem czy cokolwiek jest interesującego w moich głupich przemyśleniach.
Nie wiem.
Ale może dla kogoś staną się one jakąś drogą, radą, albo możliwością do zastanowienia się nad sobą i światem nas okalających.

Może coś o mnie teraz:
Jestem 20-letnim mężczyzną, które studiuje kierunek ścisły na jednej z większych polskich uczelni. Jestem osobą dość specyficzną, która wg mnie dość szczegółowo ocenia nasz świat. Kiedy mam czas wolny i akurat żadnych słuchawek pod ręką, żeby umożliwić mi błogie oddanie się w wesołe nutki, to myślę.
Czasem dużo myślę.
A czasem i myślę za bardzo.
Swoje w życiu przeszedłem, choć nie może się to równać z historią życia naszych dziadków, to jednak staram się uczyć na swoich błędach. A was zamierzam uczyć na moich :)
Często też patrzę w przyszłość i tworzę 10 scenariuszy, które mogą się zrealizować. Moimi głównymi celami w życiu są żona, dzieci, dom, spokój, szczęście. Sposobów, żeby to uzyskać jest mnóstwo. Ja po prostu chciałbym, żeby się udało, bez względu na drogę, którą musiałbym przejść.
 

We wpisach prezentuję moje przemyślenia. Niekoniecznie są dobre, dobrze uargumentowane, głęboko zanalizowane. Każda uzasadniona krytyka i chęć polemiki jest mile widziana. Sądzę, że horyzonty należy poszerzać.
 

Mam nadzieję, że nie wstąpiłeś tylko na chwilę, ale zostaniesz na dłużej.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty