Paradoks


Jeden wielki paradoks wszystkich dziewczyn z instagrama:
Dziewczyna na każdym zdjęciu wygląda inaczej,
Wszystkie dziewczyny na zdjęciach wyglądają tak samo.

Nie widzę sensu, w wyglądaniu tak jak wszystkie osoby dookoła mnie. Da się jednak zauważyć takie zjawisko, gdzie co druga dziewczyna mijana przeze mnie ma bardzo zbliżony do siebie styl ubioru. Bo to modne! A ja mam modę gdzieś i lubię nosić to co mi pasuje i jest wygodne. Jak będzie mi się podobało chodzenie w zbroi płytowej po mieście, to pewnie założe i będzie mi dobrze. Smutne, że jednak ulegamy wpływom mediów, innych osób, że nie da się wyglądać dobrze, nie wyglądając tak jak osoby wyżej sobie tego pragną, a to już są podstawy niewolnictwa 😉

Komentarze

  1. "Lubię nosić to co mi pasuje" - swoją fryzurą trochę temu przeczysz... Tyle w temacie. A o poprzednim poście porozmawiamy w domu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty